Yolo-dag! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu Yolo-dag! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu

Yolo-dag!

Door: Brakkeninies

02 Augustus 2014 | Italië, San Teodoro

Dag vijf San Teodoro De Gekste!

Vandaag een echte brakkeninie-dag. Veel wikken en wegen wat betekent dat: Wij de tent nat hebben opgeruimd, toen het regende uitgechecked hebben. Toen het zonnig werd weer n nacht bijgeboekt hebben en ons tentje weer opgezet (binnen 6 min) en getwijfelt of we vandaag al naar Alghero zouden rijden en of we de foto's zouden ophalen bij onze duikinstructeurs etc. Echt wat voor ons!
Uiteindelijk gebleven en van de zon genoten en zelfs heeel vet: Gewindsurft!! Hebben 'n les gehad en gingen top! Toch lekker nog 'n nacht gebleven en op ons allerleukste strand gechilld. Lekker gegeten in het dorp San Teodoro met leuke mensen! Daarna speciaal voor Hellen naar DE VETste bar van het dorp gegaan om wat te drinken, maar eigenlijk om de fotos van het duiken op te halen, bij onze instructeurs. Achteraf bleek Whale Martino te zijn en toen vanavond zn stoppelbaardje vaarwel had gezegd werd t n gladde Italiaan zonder hoodie :(, die gladjes Hellen in aan het palmen was. Echter had Hellen dit NIET door, waren zijn moves voor niets en moet hij het doen met Whatsapp (Of 5 uur rijden naar Alghero en gaan nightdiven met haar!!!). Kortom topdag & avond. Heeeerlijk genoten!