Yes! We did it!! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu Yes! We did it!! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu

Yes! We did it!!

Door: Brakkeninies

02 Augustus 2014 | Italië, San Teodoro

Dag vier - San Teodoro

Wajoooooo momenteel zijn we gevlucht voor de regen en zitten in n goed restaurant met, net soldaat gemaakt, een liter wijn. Maar goed de dag van vandaag vanaf het begin.

Hellen en slapen is n slechte combi. Of de stoelen vd auto kunnen niet naar beneden (idd je moet ze handmatig draaien in je splinternieuwe fiat 500, dat dan weer wel) of ze trekt haar stopje uit haar luchtbed! Ja nogal wiedes, dan slaap je op de grond en slaap je de hele nacht niet! Gerust weer opgeblazen en zowaar uitgeslapen want, het weer zou prut worden. Na n top-ontbijt met yoghurt en Cruesli, gewacht tot de regen zou komen. Maar nee! Die kwam helemaal niet! Na n strandwandeling hebben we spontaan surflessen geboekt voor morgen. Top! Daarna wilden we naar het Flamingomeer want daar zou Vladimir zn matties kunnen ontmoeten. Zo gezegd zo gedaan. Tussenstop van 2 uur om meer dan 6 x de weg te vragen naar een duikschool en het flamingomeer, toch geslaagd voor beiden. Met Vladimier een heerlijk broodje gegeten tussen zn vrienden en toen hop na de duikcourse. Hellen vroeg aan een superaardige Italiaan naar een Skydiveschool: kende hij niet? Belachelijk toch? Haha. Duiken, na de korte theorieles van Whale(!?), zo het water in om te gaan duiken. SupervetAwesomeGeweldigBizargaaf! Echt die experience, geen woorden voor! Mogen we morgen weer? We hebben zelfs beesten gezien. Zoals eezegels, krabspinnen, zwartpuntige stekeltjes (neeee geen zeeegels. Deze waren echt anders zei Whale). Ook hebben we een octopus vastgehouden en heeul veel vissen gespot. Bijna hing hell met haar bekkie aan het haakie van de visser maar Whale redde haar. Wauw wat supervet gaaf! Wat n belevenis! Lekker in de regen gedoucht en met Vladimier Sardijnse Baily's gedronken. Daarna heerluk gegeten in n restaurant en slechts n paar kleine vino'tjes gedronken. Heeul erg genoten van n lekker dessertje en hellen vraagt keurig de rekening: 'May I check your bill please?' Gauw heb k helly b meegenomen en bij Vladimir in bed gestopt. Trustee