Eey oooo, wij gaan naar Sardinioooo! - Reisverslag uit Alghero, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu Eey oooo, wij gaan naar Sardinioooo! - Reisverslag uit Alghero, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu

Eey oooo, wij gaan naar Sardinioooo!

Door: Brakkeninies

29 Juli 2014 | Italië, Alghero

Dag 1 Amsterdam -Eindhoven - Alghero
Ey ooooo de brakkeninies naar Sardiniooo!
Met backpacks bepakt en bezakt nog even met Sven naar onze Allerliefste voor n kroeltje want... We moeten m wel twee weken missen. Na twee uur met de trein en een busritje aangekomen bij het vliegveld eindhoven. Precies op het moment dat we binnenkwamen werd er een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers mh17. Er was een uur lang geen luchtverkeer want de kisten landden. Maar wij hadden geen vertraging. We zoefden overal doorheen met onze zeer beschaafde rugzakjes. In het vliegtuig huppakee even heel beecheiden het hele laadvak in beslag genomen. Want kamperen met een backpack is toch n eitje! Si, alleen jammer dat hellens ondergoed daaronder moest lijden en die thuis mocht blijven. Oeee hell als jr nu maar geen kou vat ;)
Als twee superreizigers kwamen we aan met onze kleine tasjes en goed voorbereid zo als we zijn de juiste! bus ingestapt en zowaar de buschaiffeur geholpen hebben met onze googlevaginatiekwaliteiten. Op de gok PRECIES goed uitgestapt. De volgende kunst was het inininie B&B te vinden. Na wat steegjes nader onderzocht te hebben (lees: Heel wat blokjes omgelopen te hebben), kregen we na aanbellen van het juiste nr Caroline die ons in de friendly room leidde. Superknus en voortreffelijk warm. Omdat er om 22:30 nog f gegeten moest worden en nog veeeel belangrijker, moesten proosten ol de vak hebben we heerlijk gegeten bij een pizzaria. De Italiaanse familie kregen we er gratis bij! Wijntjes in de ene hand, de tamboerijn in de andere. Wij gingen los! Omdat we nog naar een echte ijssalon moesten (jaja alsof je keus hebymt om GEEN ijs te eten) hebben we padre hartelijk bedankt voor zn Karaoke. Alghero is tof! De gladde italianen waar we nu tussenzitten met coctails zijn nog een beetje onwennig maar Sardinie is nu al leuk! Wij duiken ons bed in en gaan dromen over morgen en natuurlijk ons ontbijt op bed! Caoi!!