Dol(vino)'s!! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu Dol(vino)'s!! - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu

Dol(vino)'s!!

Door: Brakkeninies

02 Augustus 2014 | Italië, San Teodoro

Dag 7 - Alghero

Onze laatste dag in Alghero is aangebroken. We hebben heerlijk geslapen in ons tentje onder de dennenboom. Het plan was om vandaag een motorbootje te huren, alleen is dit met twee man niet heel handig en de kans dat we daar verdwalen is ook vrij groot. We liepen over het strand op zoek naar van die georganiseerde boottochtjes. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een boottocht waarbij we de dolfijnen zouden opzoeken. Snel hebben wij de boottocht gereserveerd voor vanavond en zijn lekker op het strand gaan liggen. Even een tukkie gedaan, gezwommen en natuurlijk yoghurt met Cruesli gegeten. Jaja hele vakantie genieten we hier al van. Om een uurtje of 4 liepen wij terug naar de tent om onze backpacks voor de reis naar Santa Teresa en vervolgens naar Corsica alvast een beetje in te pakken. Daarna zijn wij richting het centrum van Alghero gelopen om dolfijnen te spotten. En ja hoor, we hebben heel veel dolfijnen gezien en kwamen allemaal naast de boot zwemmen. Super tof! Om 7 uur kwamen wij weer aan wal en liepen terug naar de camping. Toen bedachten wij dat we ook gewoon lekker kunnen picknicken op het strand met de voetjes in het zand. Lekker twee pizza's gehaald en in t zand opgegeten. Ze waren heeeeerlijk! Picknicken bij zonsondergang, wauw! Super mooie foto's gemaakt en nog even gevolleybald. In ons campingkloffie zijn wij weer helemaal teruggelopen naar het centrum om een heul lekker italiaans ijsje te halen. Want ja, het moet natuurlijk wel ijs zijn met bergen in de bakken en moet geschept worden met lepels. Alleen dan is het echt. De volgende dag gaan wij vroeg op om de reis naar Corsica te beginnen. 4:40 uur om precies te zijn. Wij zijn rond 23:00 weer teruggelopen om nog een laar uurtjes slaap te pakken. Het meeste is ingepakt en zijn snel gaan slapen. Ciaoooo