Doeg La Cinta :'( - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu Doeg La Cinta :'( - Reisverslag uit San Teodoro, Italië van brakkeninies - WaarBenJij.nu

Doeg La Cinta :'(

Door: Brakkeninies

02 Augustus 2014 | Italië, San Teodoro

Dag 6 - San Teodoro - Alghero

We hebben het uitstellen van San Teodoro naar Alghero zo lang mogelijk gerekt maar vandaag moeten we echt afscheid nemen van het leukste strand La Cinta en het super gezellige dorp San Teodoro! Ciao! Up to Alghero

De wegen op Sardinie zijn bergachtig maar heel erg leuk! Onze Fiat 500 doet het geweldig. Om 12 uur komen we weer aan in Alghero! In 1 x en gelijk de goede camping gevonden! Ja hoor. We kunnen het echt! Wel even uitgezocht voor de reis naar de ferry. Zaterdagochtend 5:30 oppad om onze liefste vadert, moedert en Irisssss te zien! De tent staat steeds sneller! Vandaag stond hij binnen 4!! Minuten! Wajoo). Daarna is Hellen op 't strand gedoken en heeft Ros de auto terug grbracht naar het vliegveld. Lekker gechilld op t strand en savonds lasagne gegeten met Garnalen salade. Maar mam, lang niet zo lekker als jouw lasagne! Daarbij heeul veel Vinoos gedronken en weer Hardstikke genoten! Trusteeee! Oo ps, we slapen nu op 'n camping op een hoge heuvel in het zand onder een mooie denneboom (supernuttige informatie he!)